Subject: Tööstuse tekitatud müra Keilas
From: "Mart Arrak" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 16:03:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Keila elanikud kurdavad, et Keilas asuv Scandagra Keila elevaator tekitab
kohati väga valju müra ning see häirib, eriti õhtusel ajal ja
nädalavahetustel.

Käisin ise oluorda kontrollimas ja elanike kaebused on täiesti
põhjendatud. Eriti häiriv on öisel ajal tootmisest tulev tugev müra.

Palun kontrollige, kas Scandagra Keila elevaatorist tulv tootmismüra
vastab piirnormisele.

Lugupidamisega

Mart Arrak

heakorraspetsialist

+372 5770 2648

Keila Linnavalitsus

Telefon: 6 79 07 00

E-post: klv[@]keila.ee